Følgere

lørdag 3. november 2012

Ensome sjeler.....

Hei alle sammen!!

Vel i dag vil jeg gjerne skrive litt om jenter og gutter som  føler seg kansje litt ensome av forskjellige
grunner... en av grunnene kan være at ingen forstår dem. De har venner og familie men likevell ingen som forstår dem. Jeg har følt meg sånn, grunnen er at jeg har opplevd mye i livet mitt og ikke turd å snakke om mine ting, har liksom ikke klart å stole på noen 100%.. Det er synd fordi man har så lyst å ha den personen
du kan fortelle alt til, den du vet du kan stole på, og du vet at de forstår hvordan du har det eller i det minste støtter deg. ( Om det er din mor, din far, kjæreste, mann, søster, bror, venner...).

Har så lyst å skrive til disse menneskene så vet hva jeg snakker om.. Vil dere skal dele ordene deres med meg, om dere vil skrive anonymt eller ikke. Synes det er viktig å støtte hverandre =)

Kan fortelle litt om meg,.. jeg har strevd med komplekser pga vekt. Vet hva det er å ha noen kilo for mye, har godt på badet etter å ha spist, hadde bulemi...har vært i dietter, har tom. spist ananas i 2 uker... hehe. Men gikk opp i vekt.. de mobbet meg på skolen.. og jeg følte meg ofte ensom. Etter flere års legetimer, så fikk jeg vite til slutt at jeg hadde ondartet kreft i halsen, syster i eggstokkene og var litt overvektig. Så det var vanskelig for meg å få unger. Alt var/er en ond sirkel.... etter det..så fjernet dem kreften og slanket meg 25 kg. Men har vanskeligheter med å få unger enda. Blir lei meg av alt dette. Tror det sikkert er mange som forstår meg her! Har bodd i Spania hele mitt liv så har i tillegg lite venner/venninner. Man trenger alltid litt mer oppmerksomhet enn andre av og til. Ihvertfall jeg.  Leter fremdeles etter en venninne så er litt "lik" meg =P Vil så gjerne møte mennesker som har lyst å bli kjent med andre som føler de trenger noen å snakke med, at vi kan treffes på kaffe, gi gaver til hverandre, prøve å gjøre noe gøyt ut av en litt trist liv!! HAVE SOME FUN BABY! =)

Selv om du har problemer glem aldri å smile, prøv å tenk på positive ting og gjør ting du liker.
Av og til er det litt vanskelig, jeg elsker å gjøre tusen ting men ikke alltid jeg klarer/orker det!

Fortell meg om dine problemer, om dere vil så kan vi møtes, skrives på msn, på mail...
Er det noe jeg liker så er det å lytte, prøve å hjelpe.


(Jeg tenkte å skrive dette på en an måte..men sånn ble det...)



xoxo miss pinky




11 kommentarer:

  1. Du er perfekt, akkurat slik du er <3

    SvarSlett
  2. Awww! Takker! <3 blir nyskjerrig jeg når d er anonymt :-P

    SvarSlett
  3. Slapp av :) Du vet jo hvem jeg er :)

    SvarSlett
  4. Hvem er du da??? Eller.. hvor erdu i fra? :-p

    SvarSlett
  5. Hmm.. Ok.. Ha d godt anonym :-)

    SvarSlett
  6. ok...kjenner eg blir irritert her :P kan du i d minste si noe så bare meg og deg vet?? :P

    SvarSlett
  7. Som f.eks at Renaulten din har nesten like sexy rumpe som deg? :D

    SvarSlett